
Positive za svoje klijente, korisnike Ugovora o održavanju informacionog sistema ,obezbeđuje zamenske uređaje, dimenzionisane na način da obavljaju potrebnu funkciju u informacionom sistemu klijenta, dok njihov uređaj ne bude popravljen ili zamenjen novim. Positive poseduje informaciju o podešavanju svakog pojedinačnog uređaja, te će zamenski uređaj u ugovorenom roku biti instaliran kod klijenta, na način kako je to bio i prethodni, neispravan uređaj. Korisnici sistema neće osetiti promene u svom radu.
Positive je za svoje potrebe, ali i za potrebe klijenata razvio bazu znanja koja sadrži sve potrebne informacije, kako opšteg karaktera, vezano za pravila rada pojedinih komponenata informacionog sistema, tako i specifične podatke, saznanja i iskustva u vezi rada svake pojedinačne komponente informacionog sistema obuhvaćenog Ugovorom o održavanju informacionog sistema klijenta. Sve ove informacije čuvaju se na siguran i bezbedan način i u svakom momentu su dostupne putem mobilnih aplikacija i portala Positive-a osobama koje se bave održavanjem informacionog sistema klijenta, bilo da su zaposleni u Positive-u ili su zaposleni u kompaniji klijenta.
Povezane usluge
Positive pruža klijentima kroz set konsultantskih usluga, mogućnost da uvedu i unaprede neke od ISO standarda i usklade svoje poslovanje koristeći prednosti standardizovane organizacije poslovanja.
Kao logičan nastavak uređenja informacionog sistema klijenta, Positive je razvio uslugu SAM (Software Asset Management) – upravljanje softverskom imovinom kompanije.
Modelovanje poslovnih procesa (Business Process Modeling – BPM) je aktivnost u kojoj se predstavljaju (specificiraju) poslovni procesi nekog preduzeća na način da se mogu analizirati, poboljšavati i automatizovati.