Izaberite stranicu

Nisam ni mogla pretpostaviti pre par godina da cu ikada pisati post na ovu temu… I to na kompanijskom blogu… Pocetkom prošle sedmice menadžment je doneo odluku o raspisivanju Konkursa za nova radna mesta u Pozitivu.

Kako se (obicno) zapošljava u Positive-u?

Vecina nas je ovde pocela da radi na osnovu preporuke. Prethodnih godina (kada sam postala deo tima u maju 2006-te, Pozitiv je imao 15 zaposlenih, danas 30) pri zapošljavanju novog kadra kreirali bi smo konkurs i objavili na Infostudu. I to je bilo to. Ukupan broj CV-ja koje smo dobijali je bio oko 20-tak do vremena završetka konkursa koji je uglavnom bio 15-20 dana.

Ove godine smo imali i iskustvo da je korisnik (sada kolega Bane) jednostavno došetao jedan dan u Pozitiv, zamolio da ostavi svoj CV i da ga obavestimo ukoliko bude nekih novina… Sada je na probnom radu u servisu i tehnickoj podršci za koje je moram priznati, najvece interesovanje tj apliciranje (tokom godine pristiže nam i ne mali broj CV e-mailom).

Positive.rs i društveni mediji

Ove godine Pozitiv je jednostavno odlucio da ce Konkurs za posao objaviti za pocetak samo na svom sajtu, FaceBook-u i Twitter-u (+ proizvoljno, ko želi, licni nalozi zaposlenih) i ukoliko bude bilo potrebe i na Infostudu.

Onog trenutka kada je Konkurs postavljen/objavljen inbox na Fejsbuku je bio prepun, kao i timeline na Twitteru a poslovni mob telefoni su nam neprestano zvonili i putpuno neocekivano samo prvi dan je stiglo oko 30 CV-ja.


I ovo je pokazatelj koliko je važno da kompanije NE -budu prisutne- online vec DA komuniciraju i održavaju, grade vezu, sa svojom zajednicom i korisnicima. Da, naravno da su trenutna situacija u zemlji odnosno kriza uticali na interakciju odnosno obim deljenja ovog sadržaja na mrežama.

O cemu razmišljam/iskustvo?

Prisutnost kompanije odnosno online strategija ne treba da se razvija samo u dva pravca kada su mreže u pitanju: odnos i kreiranje zajednice i predstavljanje same kompanije i njenih vrednosti. Biti „transparentan“ u jednom dinamicnom, energicnom, nekontrolisanom i pre svega „real time“ okruženju zapravo znaci podizanje svesti svih zaposlenih i promena njihove percepcije o internetu kao brzom medijumu jer tako ce ovakve zajednicke aktivnosti imati pravi smisao a korisnici prepoznati vrednost.

Internet strategija nisu samo društvene mreže.

Ne mislite da ste najbolji i da to što je vama (kao kompaniji) važno, interesantno…  podrazumeva da bude i drugima. Ne, naprotiv! (ništa se ne podrazumeva via @varagic). Odnos sa zajednicama nije posao odnosno projekat koji ima vremenski okvir i nakon toga završi u nekoj fioci kao „uradeno“ vec traži konstantno osluškivanje, pracenje, prepoznavanje, otvorenost, prvenstveno SARADNJU medu zaposlenima U ODNOSU prema korisnicima.

Percepcija i podrška okruženja o onome što radite, kriticnost, objektivnost i iskrenost – kljucni su za uspeh pod uslovom da pokažete interesovanje i razumevanje, da stavite do znanja korisnicima da ste tu JER upravo ŽELITE NJIH da ih cujete.