Izaberite stranicu

Pre šest meseci napisala sam post: Zašto nemamo Facebook fanpage ili grupu i moram priznati da je post više bio namenjen za sve one koji su vršili pritisak da se iste i otvore bez jasno definisanih argumenata ili plana. Jedan od najvažnijih razloga je bio: zato što svi imaju (ili treba da imamo).

Kao što sam obecala/objasnila, najveci problem kod formiranja ovakvih stranica je šta mi zapravo želimo da postignemo, u koju svrhu i na koji (ispravan) nacin? Kreirati grupu, stranu ili nalog je vrlo jednostavno. Postoje razliciti nacini na koje se pridobija broj korisnika, foloversa ili „lajkaša“ ali fokus naših aktivnosti ne trebaju za rezultat da imaju masovnost grupe.

Fejsbuku ili poslovni/kompanijski twitter nalog necemo koristiti da bi smo objavljivalinaše korporativne, promotivne ili akcijske poruke (odštampamo inserter za novine, skeniramo i objavimo na zidu, a korisnici ce baš zbog toga prosto pohrliti da nešto kupe) – da li je to upravo sadržaj koji bi korisnici ovih društvenih mreža želeli? Zajednice na webu su vrlo specificne, u vecini slucajeva uglavnom ih koriste radi zabave, druženja sa prijateljima, skapanja novih poznanstava… okopavanja virtualnih bašti, igranja mafije, citanja horoskopa, igranja slagalice… ali je sve više i više onih koji ih koriste profesionalno.

Bitno je prepoznati i „osetiti duh nekog mesta“ – „Kada si u Rimu – ponašaj se kao Rimljanin“. Nemojte raditi na internetu drugima ono što ne želite da rade vama. A opet, nismo svi isti, nemamo ista interesovanja, sadržaji koji su nama važni uopšte ne mora da znaci da su važni i drugima.

Izazvati pozitivnu reakciju, participaciju, kolaboraciju i interakciju sa korisnicima možemo samo ukoliko smo spremni da budemo potpuno otvoreni i iskreni, dovoljno relevantni, odgovaramo na upite, komentare, sugestije, kritike –  jer NISMO najbolji, najlepši, najjeftiniji, lideri u svemu… Pored prepoznavanja Compelling contenta koji može biti kljucan kada je prisustvo kompanija na webu postoji još jedan bitan cinilac.

Positive na Fejsbuku

Positive na Fejsbuku

POSITIVE.rs Novi Sad – local business na Facebook-u

…upravo ovako je naziv našeg naloga koji smo otvorili. Kao lokalni biznis jer to i jesmo. Zašto? Prvenstveno zato što želimo da se predstavimo – onakvi kakvi jesmo i na poslu i van njega. Ispred kompanija stoje ljudi. Mi cinimo ovaj kolektiv, svaka naša aktivnost u samoj firmi ili na internetu (isto i u offline-u) utice na naš imidž, reputaciju, na sliku, utiske, osecanja koje naši korisnici imaju o nama.

Kolege iz Positive-a se svakodnevno informišu o najnovijim trendovima u IT a za korisnike koji to prate mogu biti i više nego korisne informacije. Npr veliki svetski proizvodaci pre nego što objave neku vest u medijima pošalju prvo newslettere svojim partnerima.

Positive je definisao svoju internet strategiju i potrebne aktivnosti na društvenim mrežama a to svakako nece biti zarad „objavljivanja“ vec je fokus na korisnim informacijima i predstavljanju nas kao kompanije ali i njenih zaposlenih.

Na našoj grupi cete uskoro moci da saznate (i vidite) ko je za šta zadužen te ukoliko budete imali nekih primedbi na naš rad imacete priliku da javno postavite pitanje, ocenite (nas) direktno ili da se ukljucite u grupu na nacin na koji smatrate, želite, procenite.

Toliko za ovaj post… na ovu temu.