Izaberite stranicu

Posle skoro dve godine koliko postoji Blog Positive u januaru smo prvi put rešili da napravimo pauzu. Na ovom blogu cetiri autora i šest koautora je napisalo 75 postova a posetioci (uz nas) ostavili skoro 200 komentara. Gde smo? Trenutno u draftu 4 nova teksta, u toku nova internet strategija, pripremamo još jedan strucni rad iz e-poslovanja za e-trgovinu, puni planova, ideja, novih ocekivanja. Metrike. Naša blog redakcija je porasla, možda i prerasla trenutnu situaciju tako da je blog spreman na promene. Vreme je! I još uvek pomalo bolujemo od „decjih blog bolesti“…

Prethodne dve godine dobijala sam dosta upita, uglavnom preko Facebook-a o tome kako se vodi jedan kompanijski blog i svaki put je odgovor bio isti: nije za upit niti za odgovor preko poruke na Fejsbuku.

POSITIVE je iz ovog bloga puno naucio o svojim korisnicima, o nama samima. Uticao je na naše poslovne procese koji nisu vezani samo za online vec i na one svakodnevne. Naše aktivnosti su se odrazile i u offline-u, u klasicnim medijima, veliki broj korisnika je imao želju da nam umesto komentara pošalje mejl o svojim razmišljanjima, pricalo se po seminarima, konferencijama… što je rezultiralo 4-oro mesecnim istraživanjem (uskoro objavljujemo podatke).

Od pre dve godine „blog slika“ u domacoj javnosti sve više dobija na znacaju. Na preporuku naših klijenata Vojvodina Investment Promotion – VIP Fond, imali smo priliku da budemo gosti u emisiji „Jovana subotom“ u rubrici Net market. Jovana je pokrenula i licni blog kao spoj novih znanja i iskustava iz klasicnih medija.

Na blogu Pozitiva najviše se citalo o uvodenju sistema kvaliteta ISO, ko su autori, Copy/Paste saopštenja, Windows 7, naše obuke iz e-poslovanja, konkurs za posao, kako je nastao webshop… Najviše citalaca stiglo je sa našeg sajta, google, facebooka i twittera.

Sve je više pozitivnih primera kompanijskih blogova kod nas, ovom prilikom izdvajamo:
Blog Kolegijum
Snajper Blog
Blog etarget
Blog Prime
Blog Gaia konsalting

Dve godine našeg blogovanja? Pored svih rezultata koje smo ostvarili smatram da se ipak nismo u dovoljnoj meri ukljucili u blog zajednicu i to ce biti naš sledeci zadatak. POSITIVE je u pocetku bio vrlo skeptican po pitanju ove „aktivnosti“ kao dela naše internet strategije, medutim, prevazišao je naša ocekivanja u najpozitivnijem smislu. Ono što sigurno mogu reci je da nam predstoji još mnogo posla narocito iz Content Marketing Managementa jer je on osnova (barem je naša praksa takva) za što uspešnije i konkretnije rezultate u ovoj oblasti.