ITIL

ITIL (IT Infrastructure Library) je skup smernica i preporuka za upravljanje uslugama, nastala krajem prošlog veka. Tokom godina od svog nastanka ITIL je revidiran 2 puta i postao globalno prihvaćena najbolja praksa za uređenje IT usluga. Sistem je prilagodljiv preduzećima svih veličina.

Zahvaljujući usvajanju ITIL filozofije, kompanija je uspela da dovede svoje IT usluge u potpun sklad sa sopstvenim poslovnim potrebama, ostvari cilj vezan za pružanje visokokvalitetnih usluga, uspostavil bolju organizaciju i postigne veću efikasnost. Sve je to dovelo do povećanja zadovoljstva klijenata i do rasta reputacije našeg preduzeća.

ITIL služi kao podloga za međunarodni standard  ISO/IEC 20000 – IT Service Management.

Besplatan snimak stanja

Da li koristite programe iz Microsoft Office paketa?

Gde se koriste licence?

Da li imate servere?

Namena servera

Da li koristite poslovnu aplikaciju?

Računarska mreža

Aktivna mrežna oprema

Pasivna mrežna oprema

Da li vršite redovan backup sistema?

Na koji način pravite backup?

Ručni backup

Automatski backup

Koliko često radite backup?

Koju vrstu internet konekcije posedujete?

Da li posedujete sajt i domen?

Da li koristite poslovni email?

Da li imate IT službu

Da li imate spoljašnje saradnike koji održavaju informacioni sistem?

Da li su spoljašnji saradnici zaduženi za održavanje kompletnog informacionog sistema?

9 + 7 =