
Positive organizuje radionice za svoje klijente i na taj način pruža zaposlenima u kompaniji klijenta mogućnost da se upoznaju sa informacionim alatima, hardverom i softverom koji koriste u svakodnevnom poslovanju.
Veliku pažnju Positive poklanja i promovisanju standarda kvaliteta koji doprinose uređenosti, sledljivosti i efikasnosti poslovnih procesa. U radionicama koje organizuje Positive, u sopstvenim prostorijama, ili u prostorijama klijenata, zaposleni kompanije klijenta imaju mogućnost da i na teorijskoj i na praktičnoj osnovi unaprede svoja znanja u ovoj oblasti. Kroz primere iz prakse i sledeći standarde koje kompanija primenjuje u svom poslovanju, zaposleni mogu da razumeju i prihvate značaj primene standarda kvaliteta, a da potom i usvoje međunarodno priznate sertifikate važeće u ovoj oblasti. Podizanjem nivoa znanja i razumevanja procesa i standarda u oblasti kvaliteta omogućuje se aktivno učešće zaposlenih kompanije klijenta u razvoju ne samo informacionog sistema, već i poslovnih procesa uopšte. Positive pruža podršku u ovim procesima kroz radionice čiji je sadržaj posebno kreiran za konkretne potrebe svakog klijenta.
Povezane usluge
Dobro osmišljen korporativni identitet poboljšava kredibilitet brenda i pozicionira se na tržištu kroz svest potrošača, što indirektno utiče i na krajnji cilj: povećanje prodaje i proizvodnje usluge i dobara.
Kao logičan nastavak uređenja informacionog sistema klijenta, Positive je razvio uslugu SAM (Software Asset Management) – upravljanje softverskom imovinom kompanije.
Positive pruža klijentima kroz set konsultantskih usluga, mogućnost da uvedu i unaprede neke od ISO standarda i usklade svoje poslovanje koristeći prednosti standardizovane organizacije poslovanja.