
Positive organizuje radionice za svoje klijente i na taj način pruža zaposlenima u kompaniji klijenta mogućnost da se upoznaju sa informacionim alatima, hardverom i softverom koji koriste u svakodnevnom poslovanju.
Veliku pažnju Positive poklanja i promovisanju standarda kvaliteta koji doprinose uređenosti, sledljivosti i efikasnosti poslovnih procesa. U radionicama koje organizuje Positive, u sopstvenim prostorijama, ili u prostorijama klijenata, zaposleni kompanije klijenta imaju mogućnost da i na teorijskoj i na praktičnoj osnovi unaprede svoja znanja u ovoj oblasti. Kroz primere iz prakse i sledeći standarde koje kompanija primenjuje u svom poslovanju, zaposleni mogu da razumeju i prihvate značaj primene standarda kvaliteta, a da potom i usvoje međunarodno priznate sertifikate važeće u ovoj oblasti. Podizanjem nivoa znanja i razumevanja procesa i standarda u oblasti kvaliteta omogućuje se aktivno učešće zaposlenih kompanije klijenta u razvoju ne samo informacionog sistema, već i poslovnih procesa uopšte. Positive pruža podršku u ovim procesima kroz radionice čiji je sadržaj posebno kreiran za konkretne potrebe svakog klijenta.
Povezane usluge
Kao logičan nastavak uređenja informacionog sistema klijenta, Positive je razvio uslugu SAM (Software Asset Management) – upravljanje softverskom imovinom kompanije.
Dobro osmišljen korporativni identitet poboljšava kredibilitet brenda i pozicionira se na tržištu kroz svest potrošača, što indirektno utiče i na krajnji cilj: povećanje prodaje i proizvodnje usluge i dobara.
Informacioni sistem jedne kompanije može biti kvalitetan i ispunjavati svoju funkciju samo ukoliko se neprekidno i planski razvija. IT profesionalci u kompanijama moraju da prate najsavremenije trendove i promene na ovom dinamičnom tržištu.