
Positive organizuje radionice za svoje klijente i na taj način pruža zaposlenima u kompaniji klijenta mogućnost da se upoznaju sa informacionim alatima, hardverom i softverom koji koriste u svakodnevnom poslovanju.
Veliku pažnju Positive poklanja i promovisanju standarda kvaliteta koji doprinose uređenosti, sledljivosti i efikasnosti poslovnih procesa. U radionicama koje organizuje Positive, u sopstvenim prostorijama, ili u prostorijama klijenata, zaposleni kompanije klijenta imaju mogućnost da i na teorijskoj i na praktičnoj osnovi unaprede svoja znanja u ovoj oblasti. Kroz primere iz prakse i sledeći standarde koje kompanija primenjuje u svom poslovanju, zaposleni mogu da razumeju i prihvate značaj primene standarda kvaliteta, a da potom i usvoje međunarodno priznate sertifikate važeće u ovoj oblasti. Podizanjem nivoa znanja i razumevanja procesa i standarda u oblasti kvaliteta omogućuje se aktivno učešće zaposlenih kompanije klijenta u razvoju ne samo informacionog sistema, već i poslovnih procesa uopšte. Positive pruža podršku u ovim procesima kroz radionice čiji je sadržaj posebno kreiran za konkretne potrebe svakog klijenta.
Povezane usluge
Razvoj informacionih tehnologija je izuzetno brz i dinamičan. Za svaku kompaniju je važno da zaposleni koji u svom radu koriste informacione tehnologije budu upoznati sa njihovim mogućnostima i načinima na koje one olakšavaju i čine poslovanje efikasnijim.
Positive pruža klijentima kroz set konsultantskih usluga, mogućnost da uvedu i unaprede neke od ISO standarda i usklade svoje poslovanje koristeći prednosti standardizovane organizacije poslovanja.
Proces poznat kao „Etički haking“ predstavlja simulaciju napada na informacioni sistem kompanije od strane proverenih, dobronamernih i stručnih timova, koji će otkriti bezbednosne slabosti informacionog sistema, dati preporuke za unapređenje bezbednosti i zajedno sa klijentom raditi na njihovoj primeni.