Izaberite stranicu

Obuke u oblasti kvaliteta i informacionih tehnologija

Podizanje nivoa znanja i razumevanja  informacionog sistema i poslovnih procesa kroz radionice sa zaposlenima.

Efikasna upotreba informacionih tehnologija u poslovanju zavisi i od nivoa informatičke kulture i znanja korisnika. Izuzetno je važno da profesionalci koje se bave informacionim tehnologijama u kompaniji budu na vreme i u celosti informisani o novim trendovima i tehnologijama u ovoj oblasti. Takođe je izuzetno bitno da ta znanja usvoje kroz praktične primere, odgovarajuće za kompaniju u kojoj rade. Primena novih tehnologija i znanja u oblasti IT-ja, putem uštede vremena i materijalnih i finansijskih resursa čini poslovanje efikasnijim.

Positive organizuje radionice za svoje klijente i na taj način pruža zaposlenima u kompaniji klijenta mogućnost da se upoznaju sa informacionim alatima, hardverom i softverom koji koriste u svakodnevnom poslovanju.

Veliku pažnju Positive poklanja i promovisanju standarda kvaliteta koji doprinose uređenosti, sledljivosti i efikasnosti poslovnih procesa. U radionicama koje organizuje Positive, u sopstvenim prostorijama, ili u prostorijama klijenata, zaposleni kompanije klijenta imaju mogućnost da i na teorijskoj i na praktičnoj osnovi unaprede svoja znanja u ovoj oblasti. Kroz primere iz prakse i sledeći standarde koje kompanija primenjuje u svom poslovanju, zaposleni mogu da razumeju i prihvate značaj primene standarda kvaliteta, a da potom i usvoje međunarodno priznate sertifikate važeće u ovoj oblasti. Podizanjem nivoa znanja i razumevanja procesa i standarda u oblasti kvaliteta omogućuje se aktivno učešće zaposlenih kompanije klijenta u razvoju ne samo informacionog sistema, već i poslovnih procesa uopšte. Positive pruža podršku u ovim procesima kroz radionice čiji je sadržaj posebno kreiran za konkretne potrebe svakog klijenta.

Povezane usluge

Positive pruža klijentima kroz set konsultantskih usluga, mogućnost da uvedu i unaprede neke od ISO standarda i usklade svoje poslovanje koristeći prednosti standardizovane organizacije poslovanja.

Razvoj informacionih tehnologija je izuzetno brz i dinamičan. Za svaku kompaniju je važno da zaposleni koji u svom radu koriste informacione tehnologije budu upoznati sa njihovim mogućnostima i načinima na koje one olakšavaju i čine poslovanje efikasnijim.

Kao logičan nastavak uređenja informacionog sistema klijenta, Positive je razvio uslugu SAM (Software Asset Management) – upravljanje softverskom imovinom kompanije.

REŠITE PROBLEM PRE NEGO ŠTO SE DESI.

ZA POSLOVANJE BEZ BRIGA.

Kontaktirajte nas. Positive stručni tim odgovoriće na sva Vaša pitanja.

3 + 14 =

Besplatan snimak stanja

Da li koristite programe iz Microsoft Office paketa?

Gde se koriste licence?

Da li imate servere?

Namena servera

Da li koristite poslovnu aplikaciju?

Računarska mreža

Aktivna mrežna oprema

Pasivna mrežna oprema

Da li vršite redovan backup sistema?

Na koji način pravite backup?

Ručni backup

Automatski backup

Koliko često radite backup?

Koju vrstu internet konekcije posedujete?

Da li posedujete sajt i domen?

Da li koristite poslovni email?

Da li imate IT službu

Da li imate spoljašnje saradnike koji održavaju informacioni sistem?

Da li su spoljašnji saradnici zaduženi za održavanje kompletnog informacionog sistema?

7 + 1 =