Usluga podrazumeva isporuku, instaliranje, podešavanje, testiranje i puštanje u rad isporučene računarske opreme sa svim neophodnim podešavanjima u okviru informacionog sistema Korisnika na lokaciji vršenja usluga.

Računarska oprema se isporučuje davanjem na korišćenje Korisniku od strane Davaoca usluga za period važenja ugovora uz obezbeđivanje potrebnih tehničkih preduslova od strane Korisnika za njeno nesmetano funkcionisanje.
Usluga obuhvata računar, definisan prema sopstvenim poslovnim potrebama, bilo da je laptop ili desktop, sa adekvatnim operativnim sistemom, antivirusnim zaštitnim rešenjem, održavanje opreme za vreme trajanja ugovora, zamenski uređaj, kao i plaćanje obaveza na mesečnom nivou.
Korisniku je na ovaj način omogućeno da poseduje uvek ispravnu i kvalitetnu opremu i održavanje iste za vreme trajanje ugovora, pri tome ne razmišljajući o amortizaciji i zastarevanju opreme, a istovremeno rešavajući i pitanja funkcionalnosti, bezbednosti, legalnosti i finansiranja.
Komponente usluge
- Korišćenje računarske opreme;
- Legalnost Korisnika po pitanju operativnog sistema, za koju garantuje Davalac usluga;
- Besplatnu isporuku opreme i podešavanje softvera, koji su predmet usluge u okviru postojećeg informacionog sistema;
- Zamensku opremu u slučaju otkaza nekog od računara koji su predmet usluge da bi se usluga obavljala kontinuirano u roku od 2 radna dana;
- Brz odziv – reakcija na prijavu neispravnosti od strane Korisnika u roku od 4 sata od trenutka prijave a u okviru svog radnog vremena;
- Mogućnost proširenja obima usluge, uz zaključivanje Aneksa ugovora i prihvaćenu novu Ponudu;
- Sophos Endpoint Protection Advanced – instalacija Cloud antivirus rešenja na opremi koja je obuhvaćena ugovorom;
- Konfigurisanje Sophos cloud portala;
- Support servisi – instalacija Teamviewer Quick Support aplikacije koja omogućava daljinski pristup računaru Korisnika, nadzor nad Sophos cloud portalima i kreiranje novih korisnika, intervencije po uočenim događajima kao i po pozivu za servise koji se mogu daljinski održavati;
- Trenutna telefonska podrška – 8/5;
- Redovno mesečno izveštavanje tehnčike podrške o daljinskim intervencijama, do 05. u mesecu za prethodni mesec.
- 3 meseca gratis korišćenja usluge, ukoliko se nakon trogodišnjeg aranžmana Korisnik opredeli za nastavak korišćenja usluge.
Kupovina Positive usluge | Samostalna kupovina računara | |
---|---|---|
Računar | ||
Sistemski Softver | ||
Antivirusna zaštita | ||
Odloženo plaćanje | ||
Održavanje i nadzor | ||
Backup podataka | ||
Mesečno izveštavanje | ||
Zamenski uređaj | ||
Besplatna implementacija | ||
Staro za novo | ||
Bez inicijalnog troška |

PCRM Basic
- Procesor: Intel i3
- Ram memorija 4gb
- Hard disk: 120gb SSD
- Operativni sistem: Windows Pro
- Tastatura i Miš
- Opciono: Monitor 22”
PCRM Advanced
- Procesor: Intel i5
- Ram memorija 8gb
- Hard disk: 120gb SSD
- Operativni sistem: Windows 10 Pro
- Tastatura i Miš
- Opciono: Monitor 24”
PCRM Expert
- Procesor: Intel xeon
- Ram memorija 16gb
- Hard disk: 120gb SSD + 500gb
- Operativni sistem: Windows 10 Pro
- Tastatura i Miš
- Opciono: Monitor 24” IPS panel
Povezane usluge
Usluga „Server managed service” namenjena je preduzećima koja nemaju serversku infrastrukturu ili imaju neadekvatan server.
Mail hosting service je usluga za razmenu elektronske pošte klijenata na bezbedan način. Ovom uslugom obuhvata se kreiranje naloga, razmena elektronske pošte u oba smera i skeniranje dolazne i odlazne elektronske pošte na maliciozne linkove i attachmente.
Razvoj informacionih tehnologija je izuzetno brz i dinamičan. Za svaku kompaniju je važno da zaposleni koji u svom radu koriste informacione tehnologije budu upoznati sa njihovim mogućnostima i načinima na koje one olakšavaju i čine poslovanje efikasnijim.