
Usluga pruža mogućnost korišćenja aplikacije za evidentiranje upotrebe vozila i upravljanje voznim parkom sa bilo kog uređaja (računar, tablet, mobilni telefon), kao i daljinsko održavanje aplikacije.
Benefiti u korišćenju aplikacije su višestruki, prvenstveno ako u okviru voznog parka posedujete više od 3 vozila, za koja je teško pratiti sve troškove i obaveze (registracija, PP aparat…).
Rešenje Positive upravljanje voznim parkom, oslobađa vas briga i pruža vam:
- pojednostavljen proces administracije eliminisanjem ručnih putnih naloga
- uvid u dostupnost slobodnih vozila
- jednostavno praćenje i kontrola troškova vezanih za vozni park
- izbegavanje rizika neplaniranih troškova
- povećanje produktivnosti i efikasnosti
- optimizacija upotrebe voznog parka
- potpuna mobilnost u svakom trenutku
Aplikacija PUVP obuhvata dve komponente:
1. Unos podataka o vozilima, vožnji i aktivnostima na vozilima, koja započinje registracijom – Otvaranjem vožnje i podrazumeva sledeće korake:
- odabir slobodnog vozila iz voznog parka
- odabir lokacije
- svrhu vožnje (službeno ili privatno)
- unos početne kilometraže (početno stanje se automatski popunjava na osnovu izbora vozila, međutim ukoliko se to ne slaže sa brojem na kontrolnoj tabli, omogućena je prepravka podatka
- unos potrošnje goriva (količinski i finansijski),
- evidentiranje servisa (redovnih i kvarova),
- unošenje datuma pranja vozila
- stanje vozila – uglavnom je neoštećeno, pa je to podrazumevana vrednost. Ukoliko se vozilo zatekne sa oštećenjem, odabere se „oštećeno“ za stanje, otvara se dodatno polje za dodavanje slike i priloži se fotografija oštećenja
Završetkom vožnje zaokružuje se jedan proces i vozilo je spremno za naredno korišćenje.
2. Analitika – obrada podataka i izveštavanje – podrazumeva da rukovodilac voznog parka, kao i najviši menadžment preduzeća imaju mogućnost uvida o raspoloživosti vozila u svakom momentu i o njihovoj rentabilnosti.
Benefiti za rukovodioce voznog parka ogledaju se u sledećem:
- uvid u realno stanje pređene kilometraže po vozilima
- tačan podatak o broju servisnih intervencija
- mogućnost tabelarnog prikaza datuma registracije i preporučene pređene kilometraže pre redovnog servisa.
- upozorenje za redovno održavanje PP aparata
- smanjenje troškova voznog parka

Svaki korisnik aplikacije važno je da obezbedi sledeće tehničke uslove:
- Za stabilan rad neophodno je da prilikom pokretanja aplikacije kao i kod unosa/izmene podataka internet konekcija bude dostupna
- Office 365 cloud servise i mobilni (Android ili iOS) uređaj
- Za praćenje analitike je dovoljno posedovanje aplikacije MS Excel za samostalnu obradu unetih podataka
- U Premium verziji, analitiku vrši aplikacija Power BI uz grafički prikaz obrađenih podataka za odabrana vozila i/ili određeni set podataka (prosečna potrošnja, kvarovi, kilometraža …)
- Dodavanje vozila i izmena postojećih podataka, kao i prava korisnika na pojedine funkcionalnosti aplikacije su regulisani nivoima prava svakog korisnika od strane administratora
Pročitajte uputstvo za upotrebu
Povezane usluge
Vreme velikih ulaganja u IT infrastrukturu je prošlo. Tekući globalni trend je prepuštanje brige o veličini, tehničkom kapacitetu, aktuelnosti i pouzdanosti rada informacionog sistema specijalizovanim kompanijama kojima je ovo osnovna delatnost.
Usluga „PC radno mesto” namenjena je preduzećima koja imaju neadekvatanu hardver i potrebu za unapređenjem informacionog sistema ili zamene kompletne računarske opreme.
Usluga „Server managed service” namenjena je preduzećima koja nemaju serversku infrastrukturu ili imaju neadekvatan server.