Positive doo je osnovan 2000. godine sa ciljem da prepozna, razume i zadovolji potrebe klijenata u oblasti informacionih tehnologija, kreirajući, razvijajući i primenjujući napredna tehnološka rešenja.
Sledeći trend digitalne transformacije celokupnog poslovnog okruženja, Positive je primenio savremeni poslovni model „IT as a service“ i postao lider na ovom novom i zahtevnom tržištu. Positive kroz ovaj poslovni model pruža materijalne i ljudske resurse u oblasti IT kao uslugu, oslobađajući svoje klijente brige o sopstvenom informacionom sistemu, omogućavajući im da se fokusiraju na svoju osnovnu delatnost.
Positive sa svojim klijentima ulaže napor na putu ka zajedničkom cilju – uspešnoj digitalnoj transformaciji poslovanja, kao uslovu za opstanak i razvoj poslovanja kompanija.
Odnos prema klijentu zasniva se na naporima ka obezbeđenju povećanja performansi njegovog poslovanja kroz digitalnu transformaciju i modelovanje poslovnih procesa u cilju usaglašavanja IT sistema sa ovim procesima. Zaposleni u Positive-u suštinski su okrenuti prema zahtevu korisnika. Primenom razvijenih rešenja klijenti povećavaju agilnost, fleksibilnost, bezbednost i dinamičnost sistema i smanjuju troškove poslovanja. Efikasnost poslovanja optimizuju kroz primenjena inovativna rešenja. Positive posebnu pažnju pridaje bezbednosti informacionog sistema klijenta i sigurnosti podatka, obukom zaposlenih kompanije klijenta i primenom ISO standarda u oblasti informacione bezbednosti ISO 27001 i obezbeđenja kontinuiteta poslovanja ISO 22301.
Zaposleni u Positive-u konstantno unapređuju stručno znanje i stiču nove sertifikate. Visok nivo edukacije zaposlenih, kao i prihvatanje novih tehnologija, omogućuju adekvatan i pravovremen odgovor dinamičnim i stalo rastućim potrebama klijenata.
Positive je partner najvećih svetskih IT brand-ova kao što su (HP, Fujitsu, Microsoft, CISCO, Sophos itd) i na taj način održava visok nivo znanja i pristupa tržištu inovacija u oblasti IT. Kvalitet IT usluga Positive garantuje pridržavanjem standarda za koje je sertifikovan, kao što su ISO 9001 i ISO 20000-1 ( Upravljanje IT uslugama), a zaposleni u Positive-u imaju i prestižni ITIL sertifikat za upravljane uslugama u oblasti informacionih tehnologija.
Lista zadovoljnih klijenata koji poklanjaju poverenje Positive-u iz godine u godinu govori o kvalitetu i posvećenosti pristupa svakom pojedinačnom klijentu.
Ugovor o poverljivosti
Positive, kao kompanija koja pruža usluge klijentima u oblasti kreiranja, održavanja i unapređenja informacionih sistema, upućena je prirodom svojih aktivnosti u podatke i procese klijenta koji mogu predstavljati poslovnu tajnu.
U današnje vreme izrazite konkurencije na tržištu, specifičnosti poslovnih procesa kompanije, baze podataka klijenata, partnera i konkurenata, predstavljaju značajan resurs za uspostavljanje bolje pozicije na tržištu. Imajući to u vidu Positive se strogo pridržava svih pravila zaštite podataka, uključujući i primenu standarda u oblasti informacione bezbednosti ISO 27001, ali i sačinjavanjem i poštovanjem „Ugovora o poverljivosti“ (NDA non-disclosure agreement) u kojem su definisane sve oblasti zaštite podataka, procesa i tehnologije klijenta i Positive-a. Sačinjavajući ovakav ugovor i Positive i klijent su dodatno zaštićeni od potencijalnog neovlašćenog prenosa zaštićenih informacija neovlašćenim licima ili javnosti. Kompanija klijent u ovakav ugovor unosi sve informacije za koje smatra da mogu izazvati štetu njihovim objavljivanjem, a ugovor predviđa i sankcije za eventualno kršenje ugovorenih obaveza.
Positive na ovaj način uvažava potrebu i pravo kompanije klijenta na zaštićene informacije.