Preduzeća današnjice u sve većoj meri zavise od novih IT tehnologija. Održavanje koraka sa rapidnim promenama koje karakterišu ovaj segment često znači prednost u odnosu na konkurenciju. Zato organizacije, bilo da su brigu o informacionom sistemu poverili drugoj kompaniji ili imaju sopstveni IT sektor, pre svega zahtevaju od isporučenih IT usluga da one budu kvalitetne.
Standard ISO/IEC 20000-1:2011 je proistekao iz opšte uvrženog uverenja da bi se IT usluge morale pružati u skladu sa ITIL-om (IT Infrastructure Library), kao međunarodno prihvaćenom primeru najbolje prakse u ovom domenu.
Zahvaljujući ISO/IEC 20000-1:2011 jasan je kvalitet IT usluga koje Positive isporučuje. Usluge i realizovani procesi pre, za vreme i posle isporuke su na ovaj način, u potpunom skladu sa potrebama klijenata.
Benefiti:
- Usaglašavanje IT usluga sa poslovnim ciljevima
- pružanje visokokvalitetnih usluga
- Okvir za kontinuirano poboljšanje usluga
- Podiže svesti i osećaj odgovornosti svojih zaposlenih
- Smanjuje rizike i troškove
- Povećava zadovoljstvo klijenata
- Rast reputacije preduzeća
- Stavlja naglasak na proaktivni pristup pre nego na reaktivni
- Poboljšava komunikaciju i saradnju različitih sektora
- bolja organizacija i veća efikasnost
- Uspostavljanje uloga i odgovornosti