positive logo
Tehnička podrška
ai chatbot

AI asistent
Pričajte sa našim AI asistenom
positive logo

Office radno mesto

usluga dizajnirana da olakša svakodnevnu administraciju, poveća produktivnost i unapredi bezbednost IT okruženja vaše kompanije.

Naslovna 9 Usluge 9 Digitalna rešenja 9 Microsoft 365 9 Office radno mesto

Koristeći Microsoft 365 kao osnovu, usluga pruža sveobuhvatan paket alata koji su ključni za efikasno kancelarijsko poslovanje u cloud eri.

Ova usluga integriše standardizovane Microsoft aplikacije i bezbednosne protokole sa naprednim funkcionalnostima kolaboracije, uvodeći moderne metode rada bez obzira da li imate sopstveni IT sektor ili ne.Korisnici dobijaju pristup poznatim Microsoft Office aplikacijama, zajedno sa osiguranom antivirusnom zaštitom i opcijama za udaljenu podršku i održavanje.

Kako Office radno mesto unapređuje vaše poslovanje

razmena podataka icon

Lak pristup
i sinhronizacija


Rad korisnik na više uređaja bez kompromisa na funkcionalnosti ili pristupa podacima.

razmena podataka icon

Pouzdana
antivirusna zaštita


Zaštita podataka i uređaja sa sveobuhvatnim Sophos paketom od virusa i sajber pretnji.

računar

Efikasna
kolaboracija


Omogućavanje zaposlenima da rade zajedno u realnom vremenu, nezavisno od njihove lokacije.
razmena podataka icon

Daljinsko
održavanje


Udaljena tehnička podrška za sve uređaje u mreži, osiguravajući stalni rad bez zastoja.

razmena podataka icon

Optimizacija
troškova


Usluga se naplaćuje na mesečnom nivou u skladu sa brojem licenci u upotrebi

Preduslovi za uvođenje "Office Radno Mesto“

Računarska oprema

004-icon-racunarska-oprema

Moderna računarska oprema koja podržava cloud tehnologije

Spremnost biznisa

004-spremnost-biznisa

Spremnost za prelazak na digitalno orijentisano poslovno okruženje

Spremnost na edukaciju

004-spremnost-za-obuku

Otvorenost ka obuci i adaptaciji zaposlenih na nove tehnologije i alate

Unapredite efikasnost poslovanja uz "Office Radno Mesto"

na bazi Microsoft 365 sa proširenim opcijama za kolaboraciju i podršku na daljinu.
006-pack-business-icon

Esentials

006-pack-bessential-icon

Business

006-pack-business-premium-icon

Business Premium

  • Office 365 Essentials licenca/e,
  • Instalaciju i konfiguraciju Office 365 servisa,
  • Sophos Central Intercept X Essentials – instalacija Cloud antivirus rešenja na uređajima Korisnika,
  • Cloud servisi – konfigurisanje Exchange, Share Point i One Drive servisa, konfigurisanje Sophos cloud portala,
  • Support servisi – instalacija Teamviewer Quick Support aplikacije koji omogućuje daljinski pristup računaru Korisnika, nadzor nad cloud servisima i kreiranje novih korisnika, intervencije po uočenim događajima kao i po pozivu za servise koji se mogu daljinski održavati;
  • Trenutna telefonska podrška 8/5
  • Redovno mesečno izveštavanje tehnčike podrške o daljinskim intervencijama, do 05. u mesecu za prethodni mesec.
  • Office 365 Business licenca/e,
  • Instalacija onpremise aplikacija (Word, Excel, Power Point, Outlook) na uređajima Korisnika,
  • Sophos Central Intercept X Essentials – instalacija Cloud antivirus rešenja na uređajima Korisnika,
  • Cloud servisi – konfigurisanje One Drive servisa, konfigurisanje Sophos cloud portala,
  • Support servisi – instalacija Teamviewer Quick Support aplikacije koji omogućuje daljinski pristup računaru Korisnika, nadzor nad cloud servisima i kreiranje novih korisnika, intervencije po uočenim događajima kao i po pozivu za servise koji se mogu daljinski održavati;
  • Trenutna telefonska podrška 8/5
  • Redovno mesečno izveštavanje tehnčike podrške o daljinskim intervencijama, do 05. u mesecu za prethodni mesec.
  • Office 365 Business Premium licenca/e,
  • Instalaciju i konfiguraciju Office 365 servisa,
  • Instalacija onpremise aplikacija (Word, Excel, Power Point, Outlook) na uređajima Korisnika,
  • Sophos Central Intercept X Essentials – instalacija Cloud antivirus rešenja na uređajima Korisnika,
  • Cloud servisi – konfigurisanje Exchange, Share Point i One Drive servisa, konfigurisanje Sophos cloud portala,
  • Support servisi – instalacija Teamviewer Quick Support aplikacije koji omogućuje daljinski pristup računaru Korisnika, nadzor nad cloud servisima i kreiranje novih korisnika, intervencije po uočenim događajima kao i po pozivu za servise koji se mogu daljinski održavati;
  • Trenutna telefonska podrška 8/5
  • Redovno mesečno izveštavanje tehnčike podrške o daljinskim intervencijama, do 05. u mesecu za prethodni mesec.

povezane stranice

Digitalni rešenja

Koristeći softverska rešenja, možete postići neverovatne promene u vašem poslovanju. Ali da biste zaista iskoristili sav njihov potencijal, prvo je neophodno preispitati i uskladiti vaše poslovne procese.

Chat with us